Om meg

Navnet mitt er Sondre Økland og jeg befal, grad Kvartermester, i Sjøforsvaret. Jeg var tidligere leder Vest Agder Unge Høyre.

Jeg er en Liberaldemokratisk Konservativ som er spesielt opptatt av å verne om familielivet fra statlige overgrep og reguleringer. Troen på mennesker som frie, aspirerende og ansvarsfulle borgere er for meg en selvfølge. Derfor mener jeg at det er viktig å ta egne valg for oss og vår familie: Hvilke tilbud innenfor skole, sykehus, sykehjem som passer familiens behov og ønsker, og for å selv kunne bestemme hvem som skal være hjemme med barnene.

Konservativ er jeg, naturligvis, også i den økonomiske politikk.

Det at mine tanker og meninger “bare” fikk se dagens lys hver gang noen var innenfor fareradiusen min var på tide å gjøre noe med. Så ved dette, som mitt første innlegg, øker fareradiusen min drastisk, nå også til glede for alle på Interwebben!

Om Sondre Økland

Her bekles konservative tanker med ord av en sørlandsgutt på Norges Handelshøyskole.
Dette innlegget ble publisert i Om meg og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

